Ταχογράφος

Τετάρτη 27 Οκτωβρίου 2010

28η Οκτωβρίου 2010

Στολίσατε τη σημαία στο μπαλκόνι; Η δικιά μας δεν ήταν για κρέμασμα.. είναι πολύ μικρή. Άσε που βαριόμουν να την σιδερώσω. Είναι χάλια αυτά τα φτηνά υφάσματα. Έρχονται και τα πουλιά... και μετά άντε να καθαρίζεις τις κουτσουλιές. Αποκλείεται. Ούτε το Μάρτη θα την βάλω. Και γιατί παρακαλώ; Σιγά μη χάσει η Βενετιά βελόνι.
Τι ώρα αρχίζει η παρέλαση; Βαρέθηκα. Την είδες τη συμμαθήτριά μας την Ελένη; δεν ντρέπεται; τι να πω; εγώ πάντως με τέτοιο μαλλί δεν θα πήγαινα στην παρέλαση του παιδιού μου. Πάντως φέτος δεν έχει και πολύ κόσμο. Θυμάμαι το 1993 τέτοια μέρα γινόταν πανικός. Λες να λιγοστέψαμε; Έλα Παναγία μου. Περίεργα πράγματα. Αλλά εδώ που τα λέμε, τι να έρθει να κάνει ο κόσμος. Όλο τα ίδια και τα ίδια. Δεν κάνουν και κάτι καινούργιο. Κάτι πρωτότυπο. Εγώ το είπα στην κυρία Σούλα. Κυρία Σούλα, μην τα βγάλετε πάλι τα παιδιά με τα μπλε παντελόνια και τα άσπρα μπλουζάκια. Βάλτε τους κάτι πιο μέσα στην εποχή. Είναι δυνατόν να παρελαύνουν τα παιδιά σαν να είναι του ορφανοτροφείου. Όχι ότι έχω κάτι με τα ορφανοτροφεία, αλλά να... στη ροή του λόγου το λέω. Με ξέρεις τώρα εμένα πως μιλάω... Αλλά και που τα λέω τι καταλαβαίνω; Γι’ αυτό δεν πάμε μπροστά σαν χώρα. Μια ζωή η ουρά της Ευρώπης. Καλά να πάθουμε. Τα θέλει ο κώλος μας... Σε κλείνω όμως τώρα. Περνάει το σχολείο μας. Μα γιατί τα βάζουνε καθ’ ύψος;

1 σχόλιο:

  1. Κυρία Σούλα μου, τώρα εσύ αυτό το λες παρέλαση?? Εγώ το λέω προκριματικό καλλιστείων. Γιατί πώς αλλιώς να ανταγωνιστεί η καλλονή πλην όμως αδύναμη στα μαθήματα νεανίσκη τη σημαιοφόρο-ασχημούλα-συμμαθήτριά της??!Μα, ακολουθώντας τη συνταγή: μαλλί μπανάνα, μαύρη φουστοζώνη, ζαχαρί καλσόν-all time classic-και δωδεκάποντο...Πάνε οι παλιές καλές εποχές, που έκανε παρέλαση η παιδική αθωότητα...Πλέον, πρόκειται για απενεχοποίηση του σλόγκαν "όλα μας τα πλούτη είναι αυτό το μπούτι" μετά της απαραίτητης γονικής συναινέσεως. Και μετά σοκάρεσε με την ακατανόμαστη-βλ. Τζούλια, που στην τελική ετοιμάζει την πρόικα της-κορίτσι της παντρειάς γαρ, πλέον...Για να μην αναφερθώ στο θέμα παιδοφιλίας και παιδικής πορνογραφίας,το οποίο παρακολουθούσες έντρομη στο δελτίο του ALTER τις προάλλες.Τι να σου κάνει και ο έρημος ο παιδόφιλος με αυτά που βλέπει κάτω από το μπαλκόνι του??? Προς Θεού, δεν το δικαιολογώ! Αλλά νομίζω ότι ανοίγω μεγάλο θέμα και θα μου έρθει φουσκωμένος ο ΟΤΕ(ς)...! x x x

    ΑπάντησηΔιαγραφή