Ταχογράφος

Τετάρτη 19 Ιανουαρίου 2011

Φεγγαρομουρμούρες

Αμάν πια, αυτό το φεγγάρι. Τι κατάσταση είναι αυτή; Κάθε λίγο και λιγάκι, Πανσέληνος. Μα είναι δυνατόν; Κι εγώ, μέχρι πρόσφατα, δεν είχα θέμα με αυτά τα πράγματα. Αλλά, τα βλέπω μπροστά μου τα αποτελέσματα και μπαίνω σε διαδικασίες. Δεν ήθελα να το πιστέψω. Ποια Πανσέληνος και ποιες αναστατώσεις; Είναι δυνατόν, ένα τόσο απλό φυσικό φαινόμενο να μπορεί να δημιουργεί τόσα προβλήματα; Αμ, είναι κυρία μου. Είναι. Δεν το καταλαβαίνετε; Το φαινόμενο της Πανσελήνου επηρεάζει τους υδροφόρους ορίζοντες του πλανήτη και μαζί και τους δικούς μας. Έρχονται τα υγρά μου και γίνονται μαγνήτης και μαγνητίζουν όλη την αστρική της ενέργεια και τρελαίνομαι. Σαν τσουνάμι φουσκώνει το είναι μου και παθαίνω παράκρουση. Αφού ώρες-ώρες νομίζω πως δεν τον γλιτώνω τον βρικόλακα που κρύβω μέσα μου. Θα αρχίσω να αφαιμάζω όποιον βρίσκεται στο δρόμο μου. Και ξέρετε και κάτι; Δεν με νοιάζει. Αφού δεν φταίω. Φταίω; Όχι. Είναι πέραν των δυνατοτήτων μου να το ελέγξω. Συμβαίνει αυτόματα. Γεμίζει το φεγγάρι; Φορτώνω εγώ. Δεν το αντέχω σας λέω. Μου έρχεται να κάνω πράγματα που σε άλλες περιπτώσεις θα απέφευγα όπως ο διάβολος το λιβάνι. Που ακόμη και λιβάνια καίω όταν ξέρω πως θα είναι λιόγιομο. Μήπως και ξορκίσω το κακό. Αλλά αυτό δεν ξορκίζεται. Αντιθέτως, δυναμώνει. Ρουφάει τις μυρωδιές και γίνεται ανίκητο. Και τότε είναι που γυρίζει το μάτι μου και θέλω να βγω στους δρόμους και να κάνω πράγματα για τα οποία σίγουρα θα ντρέπομαι την επαύριον. Και παίρνω να διαβάσω κανένα βιβλίο, να ακούσω καμία μουσική μήπως και του ξεφύγω του κακού, αλλά που να την βρω την ησυχία μου, που το έχουν το φεγγάρι σταθερή ποιητική αναφορά σε όλες τις ρομαντικές τους απόπειρες. Δεν υπάρχει λύση. Πρέπει να το πάρω απόφαση. Μια στο τόσο θα έχω τα νεύρα μου. Τι να κάνω; Εξάλλου δεν είμαι κι ο μόνος. Αδέρφια ψυχραιμία. Πιείτε καμιά βαλεριάνα, κάντε κανένα ζεστό μπανάκι να έρθει το νεύρο να χαλαρώσει, ακούστε λίγο κλασική μουσική –απαγορεύεται ο Beethoven αυστηρά- και αρχίστε και κανένα πλέξιμο να περνάει η ώρα δημιουργικά και θα περάσει. Δυο τρεις μέρες κρατάει η επήρεια. Μετά, θα είναι όλα όπως τα αφήσατε. Σκοτεινά και ήσυχα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου