Ταχογράφος

Τετάρτη 5 Ιανουαρίου 2011

2011 φωταγωγημένες ευχες!


Φωτεινή μου, συγχαρητήρια!!!! Ψηφίστηκες!!!  Ήρθες πρώτη στις προτιμήσεις των αναγνωστών μας. Πρώτη και καλύτερη.  Απ’ όλους κι απ’ όλα…  Δεν το περίμενες;  Ούτε κι εγώ.  Που γιατί να το περιμένω;  Εντάξει, το γνωρίζω  ότι έχεις τους φανατικούς σου, αλλά όχι κι έτσι. Εσύ ξεπέρασες κάθε προσδοκία. Ξέρεις τι είναι να σε θέλει όλη η πόλη φωταγωγημένη; Είσαι μύθος, Φωτεινή μου. Και όπως όλοι οι μύθοι, έτσι κι εσύ παραμένεις σταθερή προτίμηση σε οτιδήποτε προταθείς. Θα ξεχάσω το υπέροχο tango στο dancing with the stars; Θα ξεχάσω όλα αυτά τα φιλανθρωπικά galas που συμμετείχες κατά καιρούς τονίζοντας με αξιοπρέπεια ότι κι οι μύθοι έχουν ψυχή;  Όχι. Δεν θέλω να ξεχάσω τίποτα. Θέλω να τα θυμάμαι όλα, Φωτεινή μου. Κι έτσι με τις μνήμες ζωντανές μέσα μου, αποφάσισα να σε φωταγωγήσω και να σε προσφέρω, δώρο εορτών στους αναγνώστες που σε ψήφισαν, λίγες ώρες πριν την ονομαστική σου εορτή,  γιατί ακόμα και τα blogs το θέλουνε το glam τους. Έτσι λοιπόν, αποφασίζω να glamarw, με πρωθιέρεια  εσένα, που κόντρα στην κρίση της εποχής, λανσάρεις το αστικά ανέμελο στυλ σου, ψήνοντας όλες τις κυρίες που θα ήθελαν να σου μοιάσουν. Αποφασιστική, μοιραία, εγγράμματη, γοητευτική και πάνω απ’ όλα δυναμική, σύμβολο της πόλης,  σε προσφέρω στο αναγνωστικό κοινό μου, στο κοινό σου Φωτεινή, σαν card postal ευχητήρια για το νέο έτος που ακόμη ούτε δόντια δεν έβγαλε και απλώς μας χαμογελάει αθώα με τα μόλις πέντε ημερών ματάκια του. Την υγειά μας να έχουμε παιδιά. Κι αν ο στόχος είναι να γίνουμε κάποια στιγμή σαν την Φωτεινή, ας είμαστε και λίγο ρεαλιστές. Αυτά δεν γίνονται συχνά. Μια φορά στα 100 χρόνια. Καλή χρονιά λοιπόν, αγαπημένε μου αναγνώστη. Και που είσαι; Μην μασάς στο δήθεν και το βήτα. Φέτος πάμε για  κορυφή.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου