Ταχογράφος

Τετάρτη 3 Νοεμβρίου 2010

Προσοχή στις βόμβες

Ξέρεις τί είναι να πίνεις τον πρωινό καφέ σου, ήσυχα ήσυχα, ακούγοντας όλες αυτές τις άχρηστες πληροφορίες των πρωινάδικων και ξαφνικά να μπαίνει το έκτακτο και να σου αποσυντονίζει την επαναφορά; 
Και βέβαια ξέρεις! Ειδικά μετά τη σημερινή εκρηκτική κατάσταση στην Αθήνα με τις βόμβες να πηγαίνουν και να έρχονται από πρεσβεία σε Βουλή και από ΕΛΤΑ σε αεροδρόμια και κούριερ χωρίς κανέναν απολύτως ενδοιασμο. Και εντάξει μία βόμβα, έτσι για να ανάψουν και λίγο τα αίματα, τώρα που γυρίσαμε και στο χειμερινό ωράριο, δε με χαλάει. Αλλά δέκα; Υπερβολή. Μέτρον άριστον, που έλεγαν και οι αρχαίοι. Ποιός να μας πάρει στα σοβαρά; Και καλά μία βόμβα-δώρο στην κυρία Μέρκελ, αλλά στην πρεσβεία της Βουλγαρίας; Τί σου φταίει η Βουλγάρα μεροκαματιάρισσα; Ο θυρωρός της πρεσβείας που πάει για να συμπληρώσει τα συντάξιμα; Έλεος δηλαδή. Καμία ποιότητα. Πώς πας και μου στέλνεις βόμβα σε κίτρινο φάκελο Α3; Αμ, η Χιλή; Ο Χριστός κι η Παναγία! Στην πρεσβεία της Χιλής; Γιατί δεν στέλνεις και στην πρεσβεία του Σαν Μαρίνο;
Νομίζω ότι τον έχασες τον έλεγχο, φίλε τρομοκράτη. Και να πεις ότι δεν το προσπάθησες; Ίσα-ίσα. Εγώ την εκτιμώ αυτή σου την προσπάθεια. Γιατί όλο αυτό προϋποθέτει κι ένα σχέδιο. Πως θα το φτιάξω το πακέτο. Πως θα το στείλω. Και να μην πάω και ατημέλητος. Μια περούκα, ένα τζάκετ, τα γυαλιά μου. Κι ένα σκασμό λεφτά. Ε, λοιπόν, μ' αρέσει που είσαι γαλαντόμος. Γιατί όσο να 'ναι, κοστίζει το χόμπι σου. Φάκελοι, πυρίτιδες, συστημένες επιστολές και εσωτερικού και εξωτερικου, οι βενζίνες σου, τα τσιγάρα σου. Λίγο το 'χεις εν μέσω κρίσης;  Θα μου πεις, αν έκανα τένις ξέρεις πόσο θα μου κόστιζε; Εντάξει. Σύμφωνοι. Αλλά με το τένις θα έκανες και μπράτσο. Ενώ τώρα, άντε λίγους προσαγωγούς μη σε πιάσουν οι Διας. 
Γι' αυτό σου λέω.. Άστα καλύτερα. Παλιοκατάσταση. Κι άσε με κι εμένα να τον πιω με την ησυχία μου τον καφεδάκο μου, που τόσο πολύ χρειάζομαι το πρωί πριν ξεκινήσω να πάω στη σκατοδουλειά μου, που βόμβα τους χρειάζεται.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου